Шосты школьны дзень

Шосты дзень тыдня — субота — з'яўляецца арганічнай часткай цэласнай вучэбна-выхаваўчай сістэмы школы. Адной з важных задач, якія стаяць перед педагагічным калектывам школы, з'яўляецца эфектыўная арганізацыя выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень. Яна плануецца і праводзіцца ў адпаведнасці з агульнашкольным планам работы школы, арганічна дапаўняючы і працягваючы яго. Асаблівая ўвага надаецца  правядзенню ў суботу фізкультурна-аздараўленчай і спартыўна-масавай работы.


Планы мерапрыемстваў

Справаздачы па мерапрыемствам

Мэты і задачы выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень

развернуть

Мэты выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

- узамацненне фізічнага, псіхалагічнага і маральнага здароўя;

- стварэнне эфектыўнай сістэмы грамадзянскага і патрыятычнага выхавання;

- інтэллектуальнае развіцце і грамадзянскае станаўленне школьніка;

- удзел дзяцей і падлеткаў у карысных справах і акцыях.

 

Задачы выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

- фарміраваць у дзяцей и моладзі грамадзянскай пазіцыі праз удзел ў сацыяльна значных справах, развіцце сацыяльнай актыўнасці;

- далучаць дзяцей і моладзь да маральна-духоўных каштоўнасцей, праз заботу і захаванне прыроднага і культурнага багацця сваей Радзімы;

- фарміраваць патрыятызм у дзяцей і моладзі, паважанне да ветэранаў ВАВ і мясцінах вайсковай славы;

-  фарміраваць патрэбу ў маладога пакалення да заботы аб Радзіме, яе інтарэсах у абароне і захаванні экалагічных рэсурсаў;

- фарміраваць гарманічна развітую грамадска актыўную асобу;

- павышаць маральную і эстэтычную культуру вучняў;

- стварыць умовы паспяховай сацыялізацыі асобы дзіцяці;

- аднаўляць і развіваць фізічныя і духоўныя сілы дзяцей адпаведнай арганізацыяй вольнага часу.

свернуть